مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

با درود و سپاس جواد واحدی مشاور تغذیه و رژیم درمانی به شماره نظام پزشکی ت-4458 و عضو رسمی انجمن تغذیه ایران ، انجمن چاقی امریکا(AOA)فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم
مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

مرکز تغذیه و رژیم درمانی نارین

با درود و سپاس جواد واحدی مشاور تغذیه و رژیم درمانی به شماره نظام پزشکی ت-4458 و عضو رسمی انجمن تغذیه ایران ، انجمن چاقی امریکا(AOA)فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستم

چاقی ماهیت انبار شوندگی دارد!!!!

 اگر فردا صبح از خواب بیدار شوید و ببینید که بیست کیلو چاق شده‌اید نگران نمی‌شوید؟
البته که می شوید! سراسیمه به بیمارستان تلفن می زنید: الوو، اورژانس؟ کمک، من یهو 20 کیلو چاق شده‌ام!

اما اگر همین اتفاق به تدریج رخ بدهد، یک کیلو این ماه، یک کیلو ماه آینده و…
آیا  باز هم همین عکس العمل را نشان می‌دهید؟ نـه! با بی‌خیالی از کنارش می‌گذرید.

برای کسانی که ورشکسته می‌شوند، اضافه وزن می‌آورند یا طلاق می‌گیرند یا آخر ترم مشروط می‌شوند این حوادث دفعتاً اتفاق نمی‌افتد. یک ذره امروز، یک ذره فردا و سر انجام یک روز هم انفجار و سپس می‌پرسیم: چرا این اتفاق افتاد؟

زندگی ماهیّت انبار شوندگی دارد. 
هر اتفاقی به اتفاق دیگر افزوده می‌شود، مثل قطره‌های آب که صخره‌های سنگی را می‌فرساید.

اصل قورباغه‌ای به ما هشدار می‌دهد که مراقب شرایطی که به آن عادت می‌کنید باشید!

ما باید هر روز این پرسش را برای خود مطرح کنیم: 

من دارم به کجامی رم؟ 
آیا من سالم تر، مناسب تر، شادتر و ثروتمندتر از سال گذشته‌ام هستم؟

 و اگر پاسخت به خودت منفی است بی درنگ باید در کارهای خود تجدید نظر کنی. 
اجازه نده چیزهای منفی تورا درخودش غرق کند. راهت رو عوض کن.             
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.